Diilaraa herkes bu konuda ordinaryus zaten. gerçi çok görmüyorum şeker hastasıyım dediğinde ama ben bunun içine çok az şeker koydum deyip keki burnuna sokan ama bu tuzlu tatlı değil diye börekleri yedirmeye çalışan cahiller sabah kuşağı kadın programında ne görse gerçek zannediyor. bu konuda defalarca yazdım. bebek içtiğiniz 50 gram şekerle şeker hastası olmaz. zira siz gün içinde ortalama 100 gramın üzerinde şekeri zaten yediğiniz gıdalarla alıuorsunuz.