Turgutaykader Bu gece catlatma ignesi vurulucam nelere dikat etmeliyim kizlar sonuclariniz ne oldu acaba
eylulmihrasmom Turgutaykader dikkat etmeniz gereken şey doktorun dediği günleri mutlaka değerlendirmek. iğneden 11 gün sonra pozitifi gördüm :)
tatlisbirkiz Turgutaykader bende ayın 10unda iğne oldum canım düzenli ilişkiye dikkat edicez işte özellikle 1 hafta çok önemliymiş. Sonrasın da gün aşırı devam etmekte fayda var dedi doktor
eylulmihrasmom Turgutaykader yani onu doktora sorun çocuk hemen olmadığı için bir sey olmaz bence ama o iğneden sonra mutlaka 3 gün üst üste değerlendirin dedi doktor bana sonra da gün aşırı değerlendirdik. bunlara dikkat edin bence ben bir de iğnenin etkisini vücuttan atmak için bol bol su içmiştim o hafta boyunca
Hayalim1_ Kızlar bende vurulmak istiyorum adetımı bekliyorum ıkıncı günü doktora gideceğim bana onerebılecegınız şeyler ney nelere dikkat etmem gerekiyor ve ayıp olmazsa fiyat sormak istiyorum cevaplarsanız çok sevinirim canlarım🫶🏻🌹
Turgutaykader Hayalim1_ hazir gidalardan uzak dur vitamin takviyeleri al yumurta kaliteli olsun diye insAllah olur ❤️
eylulmihrasmom Turgutaykader bence iğneyi vurduktan sonra başlayın ne zaman çatlayacağı belli olmaz insallah güzel haberinizi alırız
Hayalim1_ Turgutaykader Sandığım kadar pahalı degılmıs ya bende ıkı sefer düşük yaptım suan denıyoruz fakat olmuyor esımdede bendede bir sıkıntı yok bende deneyecem peki hangi gün nasıl vuruluyor tecrubelerını dınlemeye açığım kızlarr 🫶🏻🥰
Kubraalp Furr doktora gitmen lazım o da sana yumurta büyütmek için klomen ya da famera verecek onu 6 gün içiyorsun 7. Gün doktora gidiyorsun yumurtalarına bakıyor büyümüşse gün içinde çatlatma iğnesi yap diyor.
Turgutaykader eylulmihrasmom bugun 2 de beraberlik oldu bu aksam 10 da igneyi vurdurdum .iliski ne zaman olmali
Furr @“Kubraalp”#p26772087tesekkur ederim peki adet dönemi mi gitmek gerekiyor mesela benim 12. 13 gün çatlıyor ya ne zaman gitmem gerekir
Kubraalp Turgutaykader doktorum bana iğneden sonra üç gün birlikte olun. Diğer günlerde bir gün dolu bir gün boş dedi