NehirK10 Sevgili güzel anneler tekli göğüs pompası (philips avent) mı yoksa ikili göğüs pompası (lansinoh) mu almalıyım? Bu iki marka ve çeşit arasında karar veremiyorum. Bana tavsiyede bulunabilir misiniz ?
Esraguvennn NehirK10 valla avent bilmem ama lansinohu yengem kullandı açıkçası ben pek beğenmedim. Ben e bebek marka almıştım valla bir cekiyordu sütü karşıya fiskirta fiskirta sagiyordu
Edafmo NehirK10 ikili göğüs pompası almayın bence. Bende tekli arkadaşımda çiftli lansinoh var performansı düşük biraz çiftlinin benimkine göre. Zaten kullananlarda öyle yorum yapıyor genelde
AhuMtl Şart mı göğüs pompası. Hastane çantasına koymasam bebeğimin emip emmesine göre veya sütun olup olmamasina göre alsam olur mu?