Dilaam Kızlar kasılmalarım cok sıklastı düzenli değil ama fazla oluyor hastaneye gitmelimiyim sancı falan yok 37+1 haftalıgım böyle olup giden varmı
GzdeSar Dilaam ılık duş al canım sancın gelmeden bışa gitme geri yollarlar sancınla bırlıkte kasılman gelirse öyle git