Kızlar 20+4 haftalığız ilk gebeliyim sorun şu ki çok güçlü hissedenler var ben hiç hissetmiyorum doktorum 20 den sonra hissedersin demisti pazartesi günü tetenoz aşisi yaparken sol tarafta demislerdi bebek ama ben sag tarafta hafif kipirti hissediyorum onlar solda dedigi icin bebek degil diye dusunuyorum ne yapmam lazim.