Normalde sağlık ocağındaki ebe sizi direkt arıyor. Benimde haberim yoktu gebelik için doktor kontrollerine gittiğinizde sisteme düşüyor muhtemelen sağlık ocağının da öyle haberi oluyor. Özel hastene devlet hastanesi takipli fark etmiyor sisteme düştüğünde onlarda biliyor. Beni arayıp kontrole çağırdılar takip için gittiğimde de tetenoz aşısı için gün verdiler. En son 2. Dozunu oldum aşı temini konusunda bir sorun yaşamadım ben. Muhtemelen sizin sağlık ocağındaki telefon numaranız güncel değil o yüzden size ulaşamamış olabilirler. Tetenoz aşısı her ihtimale karşı gerekli bence ama tabi doktorunuza danışmanızda fayda var söylenen haftayı geçirmişsiniz muhtemelen. Vitamin konusu da kan değerlerinize göre doktor tarafından tavsiye ediliyor mutlaka konuşması gerekirdi. Et balık yumurta süt gibi konularda bile uyarıyor doktor mutlaka yemelisin diye.