fatiss Kizlar bebegim 34+1 haftalik ve makat gelis bu gun bana bi kadin dedi ki :bebekte Sorun oldugu icin dogum pozisyonu alamiyor ve tersten geliyor. Bunun dogruluk payi nedir yorumlariniz benim icin onemli .
AyEmGul fatiss ne alakası var ki? İlk defa duyuyorum böyle bir şeyi. Benim bebeğim dönmediği için sezaryen oldum mesela. Dönmemesindeki sebep de yerini sevdiği içinmiş yani nasıl dahat ediyorsa öyle duruyormuş karnımda. Bence doğruluk payı yok.
GokceMom_ fatiss alakası yok canım öyle şeylere inanma lütfen biz hamilelerin psikolojisini bozmak için laflar üretip duruyorlar ben hamilelik ile igili hastanenin verdiği eğitime gıdıyorum bu soru ordada sorulmustu o hoca da soyledi bebek hangi pozısyonda rahat ederse dönmek istemezse orda kalır dedi yani bebek dönmedi diye Hasta veya bır sorun var demek degıldır kımseye kulak asma canım sen
nur_4434 fatiss Allah aşkına ya bu insanlar neden böyle sürekli boş muhabbetleriyle korkutmaktan başka bir şey yapmıyorlar. 33 haftalık oldum. Haftaya kontrolüm var. Bebeğim bu zamana kadar hep tersti. Bakalım dönmüş mü? Böyle saçma bir şeyi ilk defa duyuyorum. Sizde boşuna canınızı sıkmayın. Bende çok istiyorum normal doğum olsun ama ne yapalım sağlık olsun.Sezeryansa sezeryan. Önce sağlık 🧡
fatiss AyEmGul GokceMom_ hayalperest2310 nur_4434 ayferaln Cok tesekkur ederim hepinize sezeryan ya da vajinal dogum benim icin onemli degil nasil saglikliysa odur yani bu isin rajonu ama bebek sagligi olunca icime kurt dustu tup bebekle gebe kaldim baya uzuldum allah hic birimizi evladinin caniyla ve sagligiyla sinamasin hepinize sevgilerimi yolluyorum. 🤗😙😙
Pank AyEmGul normal sezeryandan daha cok dikis oldugu ve zor ciktigi soyleniyor dogrumu acaba bende 34 haftaligim hala makat gelis zaten sezeryan olacagim ama bi sorun cikarmi diye korkmuyor degilim
Aysecan0335 Bu insanlar niye böyle ya , farz edelim ki öyle ( ki asla ddğill ) bunu bi hamileye söyleyip eline ne geçiyo mesela anlamıyorummm , tutmayin böyle insanları çevrenizde ruh sağlığınız için
fatiss Aysecan0335 cevabi verdim postaladim zaten de tup bebekle hamile kaldim bazi insanlar baskalarinin uzuntyleriyle besleniyirlar
nur_4434 fatiss ay canım yaa bak hemen nasıl etkilemişler seni. İnsanları hiç takma. makat gelişli olduğu için sezeryan olan bir çok kadın var. Niye bir sıkıntı olsun ki bebek yerini o şekilde sevmiş.🤷🏻♀️
GokceMom_ fatiss Amin ınsallah canım hepımız saglıkla alalım yavrularımızı kucagımıza 🥰🤲❤️hıc uzulme takma oyle ınsanlardan da uzak dur
Daba fatiss bebek dogum vakti geldiginde son an da da kanala dönüyormuş. Dışardaki sesleri dinlemeyin
fatiss nur_4434 uzuldum cidden bi daha o kisiye selam bile vermem hem boyle bi sey olsa bile soylenmez allah muhafaza zevk alacak demek ki.
Mervegedik22- fatiss hiç alakası yok oğlumda makat gelişti gayette sağlıklı doğru büyüdü 4 yaşında şuan ikinci gebelik 35+5 haftalık buda makat geliş bebekte sorun olduğuyla alakası yok
Biroglanannesiii fatiss Ne saçmalık bu hangi kadın dedi 36.haftasına kadar doğum pozisyonunda olan bebeğim birden döndü makat geliş oldu zorunlu sezaryene alındım bebeğim 7 aylık Allah’a şükür böyle diyenlere kulak asma ay sinirlendim
fatiss Biroglanannesiii bi yakinim dedi muhabbete normal mi dogurcanla basladi klasik. Bende basindan beri makat simdilik sezeryan olur dedikten sonra basladi kendileri abuk subuk konusmaya .
Biroglanannesiii fatiss Boşverin öyle bir şey yok canım bebeğiniz böyle gelmek istiyorsa böyle doğar siz kafanıza takmayın cahilce konuşmuş