Kızlar tecrübelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim 🌸
Acile gittik çok şükür miniklerimin kalp atışlarını duyduk 🤲
Hafif Kanama ve lekelenme normal bir sürü ilaç kullanıyorsun dedi
Bu aralar belinde ve kasıklarında ağrılar olacak oda seni korkutmasın bebekleriniz büyüyor artık dedi
Ama bu zamana kadar kan uyuşmazlığı iğnesinin yapılması lazımdı ona geç kalmışsınız dedi iğneyi yaptırdı
Başka bir ilaç falan vermeden gönderdi
Benim durumumda olanlara da bilgi olsun herkese teşekkür ederim öpüyorum hepinizi 🌸🌸🥰🥰🥰♥️♥️♥️