sm1 10 haftalık hamileyim 3,5 kilo verdim mide bulantısından hiçbir şey yiyemiyorum bebeğe zarar verir mi? Böyle bir durum yaşayan var mı?
Hilal2901 sm1 ben de 3 kilo vermiştim kusuyordum sürekli yemek yiyemiyordum. Doktorum normal demişti bu aylarda kilo vermeleri normal karşılıyoruz eğer 3. Ayından sonra vermeye devam edersen sorun görürüz demişt. Bebiş şuan senin yediklerinden beslenmiyor yolk kesesinden besleniyor hiçç panik yapma
esraEb sm1 ben de 16. Haftam bitmek üzere 5 kilo verdim. Henüz almaya başlamadım. İlk gebeliğim. Hiçbir şeye iştahım yok her şey acayip tatsız tuzsuz aç kalmıyorum o kadar severek yediğim şey yok gibi bir şey
PrensinAnnesi61 sm1 Ben de bugün sordum 12 haftada 2 kilo verdim ben yaa diyorum doktora 😀 bundan sonra alırsın merak etme diyip gülüyor o da 😀
sm1 Yalnız olmadığımı bilmek iyi hissettirdi teşekkür ederim 💕 Rabbim hepimize sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
sm1 Dolphin16 ayyyy çok mu fena 🫠🫠🫠 ben de kilo almaktan korkuyorummmm ama tabii ki önemli olan sağlık 🥰
ipekmom_ sm1 canım bende ilk başta hep kilo verdim, doktorum kendini zorlama bebek hertürlü besleniyor endişelenme dedi, öylede oldu Allaha şükür bir sorun olmadı şuana kadar, zaten zaman geçtikçe almaya başlıyorsun kilo 😀 iyiki vermişim başta diyorsuunn
nur34_ sm1 ilk 4 ay 6 kg verdim 😪bebek daha kan parcasi oldugu icin o haftalarda oyuzden endişe etme canm
Dolphin16 nur34_ şimdiki doktorlar olsaydı bana açlık orucu tuttururlardı herhalde. Ben 30 küsür kilo aldım cnm 🤷♀️🤷♀️ yapçak bişey yok yani hamileydik bir zamanlar 🤣🤣🤣
Dolphin16 nur34_ bencede ölede oldu zaten oğlum 5 kiloya yakın doğdu normal doğum yapmıştım 25 kilosu gitti 6 seneden beri 🤗🤗 kalanı kaldı yapçak bişey yok 🤷♀️ şimdi ikinciyi düşünüyorum 74 kiloyum 🤷♀️
Dolphin16 nur34_ ben yurt dışında yaşıyorum cnm sağlık sorunu olmadığı sürece normal doğum burda . Epidural almıştım tabi hayat kurtarıcı 👍
eflininannesi1 sm1 doktorum bana kusucaginida bilsen ye cocuk vitamini alir derdi bende öyle yapardim bende her iki hamilelegimde ilk aylarda cok kilo verdim
Kurtiremmm sm1 bende ilk aylarımda mutfağa bile giremiyordum kilo da vermiştim yiyemediğim için ama geçiyor merak etme yiyebildiğin şeylerden yemeye çalış kendini zorlama bebişin senin etinden kemiğinden zaten bir şekilde faydalanıyor şuanda son aylarda yediğin şeylere dikkat etmen gerekiyor o zaman bebeğe kilo yapan şeylerden tüketirsin
denizozulkerr sm1 bende 2.ayımda 5 kilo verdim ve çok tedirgin olmuştum. Günde 2-3 kez kusuyordum. Doktorum kilo vermemin çok normal olduğunu bebeğin zaten şu an kendi kendini beslediğini söylediğinde içim rahatladı. Şimdiyi sorarsan 6 buçuk aylık hamileyim o verdiğim 5 kilonun üstüne 5 kilo daha aldım 😂 Hiç tedirgin olma kısa bir dönem o sonra toparlayacaksındır🥰
Merinizzz sm1 canım ben ilk üç aylık dönemde bulantidan tam 10 kilo verdim fakat bebeğim bundan hiç etkilenmedi doktor tam tersi hamilelikte çok kilo almamayı düzenli beslenmeyi hatta fazla kilo varsa diyet yapmayı öneriyor kontrole gittiğinde bebisin kilosunu boyunu sor zaten haftasıyla uyumluysa problem olmaz diye düşünüyorum ben şuan 36 haftalık olduk sonuna geldik sadece verdiğim kiloyu aldım hamile kaldığım kilodayım ve bebiş de gayet iyi durumda cok şükür 🥰