MeltemKartal22 ay evet bende sinir oldum hiçbişey demeden gitti öylece kaldık bende 34.haftadayım başka doktora gittim mecburen onun keyfini beklicem diye bebeğimi riske atamam, Yeniyüzyıl gop dilşad hanım başladım canım öneririm kesinlikle, eminede iyiydi evet ama bu daha güzel ilgilendi ve çok tatlı bir doktor ben baya memnun kaldım buraya yapıcam doğumumu