İş yerimde çalıştığım arkadaşlarım hamileliğimi bildiği için onlar utandığımdan sabahtan akşama kadar sigara içmiyorum ama akşam eve gelince 4 tane falan içiyorum, yemek yaparken, yemekten sonra, kahveyle, bulaşıktan sonra vs, her 1 yudumumda bebek aklımdan 1 saniye bile çıkmıyor kendime aşırı kızıyorum ama tutamıyorum kendimi. Daha başarılı olurum hiç ağzıma sürmem sanmıştım. Hamilelikte hiç mide bulantım vs olmadı 5. Ayımdayım 1 günde 12-13 taneden 4’e düşürdüm diyelim ama çok üzgün ve stres olacak derecede kafama takıyorum bunu