Mmtas Merhabalar.Bugün detayli usg ye girdim fakat bebegimin bagirsaklarinda parlaklik cikti bu durumu yasayan var mi.
Hafizeipek Mmtas çok yakın bir arkadaşım da vardı kız boşu boşuna haftalarca ağladı 24. Haftada düzeldi 😊
Neslish8 Mmtas Benim bebeğimin de kalbinde parlaklık çıktı. Yarın detaylı ultrasonumuz, bakalım perinarolog nasıl değerlendirecek.. endişeliyim.. doktor ne dedi peki?
Mmtas Amniyosentez sivisi alinmasi onerildi .Fakat sivi alindiginda enfeksyon ve dusuk riski oldugu icin siviyi aldirmak istemiyorum .Ilerleyen haftalardada duzelebilecegide %50 oranla soylenildi.Umarim benimde kaybolur.Cok tesekkurler 😊
denizefe Mmtas benım bebegımınde kalbınde cktı parlaklık dktr ıstersenz ambıyosentez yaprız dedıler bız fetal eko cektrcez bır hafta sonra o zaman bellı olacak nedenı bazen kayboluyormus doguma kdr bu prlaklıklar
Neslish8 Fetal dna önerdi bana da doktorum, detaylı ultrasondan sonra karar vereceğim. Sağlıkla alalım inşallah bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏼
Mmtas Amniyosentez sivisi alindiginda kesin teshis koyuluyormus.Kendi doktorum siviyi aldiktan sonraki sonuc yalnizca seni tatmin eder bu yuzden illa yaptirilmasi sart bir durum degil fakat sen bunu kafana takacaksan bebegin olumsuz etkilenecekse kafani rahatlatmak adina yapalim dedi ama onermedi cok onemli bi olay olarak gormuyorum dedi. Yine de insan ister istemez kafasina takıyor..