İnşallah gebelik için çektiğin bir ağrıdır rabbim hayırlı haberler almanı nasip eylesin şimdi sen çok heyecanlısındır çok iyi anlıyorum seni her insanın vücudu farklı tepki verir ben adetim gecikti 4.gün kan verdim beta 0,14 çıktı. 6 gün daha bekledim doktora gittim değerlerim yükselmiş Allahtan ümit asla kesme her şey vaktine esir nasip de teslimiyetini öyle yap bak yolların nasıl açılacak sevgili kardeşim burada hepimiz aşkında birbimiDen moral almak için yazıyoruz bişiler yapıyoruz kötü her yerde kötü boşver sen sana iyi gelecekleri gör ♥️♥️♥️