Evet 🫠Cumartesi günü 40+4 de doğum yaptım . Aslında gece kasılmalarım var diye gitmiştim ama muayenede Sancı da çıkmadı , açılmada yoktu. Sabah muayeneye gittim tekrar 6 cm açılma ile direk doğumhaneye aldılar. Çöm şükür hızlı bi doğum oldu Ebelerden ve Gül hanımdan memnun kaldım . Çok kararsız kalmıştım ama pişman olmadım . sadece cumartesi günü saat 14. 35 de doğum yapmama ramen extra mesai dışı doğum ücretini aldılar . 2000 TL olması lazım