Baltopu2 Nurella50 ilk gebeliğimde fazlaydı sıvı,bebeğin kilosu da fazla gidiyordu şekerden şüphelendik ama şükür temiz çıktı.Erken doğum rismin var dediler 39+3 te doğdu oğlum
Tuba- Nurella50 banada detaylıda fazla suyun dediler sıvı almamız gerek genetik bir sıkıntı olabilir dedi doktor ben kabul etmedim düşük tehlikesi olduğu için şeker yüklemesi yaptırdım şeker çıktı diyet ile çok şükür şekerimde düzene girdi bu çarşamba kontrolüm var inşallah suyum normale dönmüştür
Kubrakck57 Nurella50 normalde şekerden kaynaklı sıvı fazlalığı oluyor, diğer ihtimallere karşı da testler istemesi lazım doktorunuzun
Dmervwm Benimde 2 hafta önce hersey normaldi şimdi doktordan çıktım amniyon sıvısı fazla bebeğin kilosuda fazla dedi 34 haftalıgım 2600 cikti yarın şeker testi istedi duruma göre çok korkuyorum 8 sene sonra oldu serklajliyim onu atlattık ettik derken şimdide bu çıktı başıma allahim sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin insallah
Nurella50 Dmervwm amin 🙏 ama korkma bugun bir kadınla konustum 3 cocuktata suyu fazlaymıs haftasında dogmus korkma hersey Allahtan dua et yeter
Refatu Dmervwm benımkı günü birsey bebek kilosu fazla şekerden şüphe etti tahlıl temiz çakacak sonra bazen olabılır böyle dıyecek. İmkanın varsa ıcın rahat etmıyorsa başka doktora git.
Dmervwm Nurella50 insallah canım bide 8 yıl sonra oldu doktor direk anı ölümler olabiliyo felan deyince korkmadım desem yalan olur
Refatu Benim de fazla gözüktü . Ama sonradan azaldı.stres etkılıyor . Şeker tahlilleri temiz çıktı. Bazen bu tarz durumlar olabılıyor . Çok fazla ise o zaman başka bir sorun olabılır . Ama bunu da zaman gosterır . Hassas olduğumuz ıcın herseyın en olumsuzunu dusunuyoruz
Dmervwm Refatu bende 34 haftalık bebek 2600 çıktı kilosu çok suyu fazla dedi şuan 2200 olması lazımdı dedi ama benim bebeğimin gelişimi 1 hafta önden ben serklajliyim bide böyle söyleyince korktum şuan tahlilleri verdim bekliyorum bakalim
Dmervwm Refatu imkanım var canım çok sukur ama dediğim gibi serklajliyim baştan beri bu doktora takılıyım doktorlar kabul etmiyo ama bakalim olmadi zorlucam artik
Refatu Dmervwm bak gör hiç birsey olmayacak yolun yarısını gectın . Sadece stres ve hhidrattan bir süre uzak dur
Refatu Dmervwm yani şöyle benım ılk gebelıkte de vardı önemli olan bence artmaması suyun . Erken doğum rıskı karında gergınlık yapar dedı . Bır sonrakı kontrolde düştü
Mommy61 Suyunuz fazla ise nişastalı,unlu, şekerli şeyleri az tüketin diyorlar genelde sanırım buna meyve şekeri de dahil
Dmervwm Refatu sekerim yüksek çıktı canım insülin verdi kontrol amaçlı haftaya ciğer geliştirici vurucak princ patates beyaz un ve çoğu meyve söyledi yeme diye dahiliye gittim o söyledi bunlari