37+2 deyim bugün sordum doktora normal vs dedi. Benim dirseklerimden itibaren acıyor resmen çaydanlık falan tutamıyorum valla ilaç kullanan varsa yazsın bizde kullanalım.
Yarın acile gidip bir jel bir makine takılıyormuş ondan takarsa taktırmayı düşünüyorum o derece yani