Cgdmo Nst 1 haftadır düzenli sancılar oluyor yatış alıyorum, eve gelince tekrar aynı yaşayanlar var mı 🎈
Bet1 Cgdmo sancini hissediyor musun? Benim 2 hamileliğim ilk oğlum 34 de doğdu. Şimdi 22 haftalık hamileyim bugün detaylıda kasılmalarım çıktı nstye girdim sancı da çıktı ama ben hissetmiyorum maalesef ilk bebegimde de hissetmemiştim
Cgdmo Evet hissediyorum sürekli agrılarım var. Bugün gittim yatış verdi yine istemedim serum takılıp çıktım cuma tekrar kontrol