Misketlimonum esraesla bende 38+2 kaçla ağrısından yürüyemiyorum bile ve tek taraf ağrıyor :( Doğum belirtisi olduğunu düşünmüyorum
tubimom esraesla yok zorlanıyor ondan malesef benim kızım 4 buçuk yaşında o ağrı geçmedi sağ tarafa yatamıyorum
deryaumay20 38+3 benimde öyle canım inan bilmiyorum belki tek başına bir bekirti değildir ama gelecekler tabi yavaş yavaş her yere vuruyor artık sağlıkla doğsunlar inşallah 🤲🏻