Kızlar grip olucak gibiyim sürekli titriyorum bi baş ağrısı var ama çözemiyorum kafamı kaldıramıyorum resmen buna nasıl bir çözüm bulabilirim 😢 buarada yeni doğum yaptım ilaç içmeye de korkuyorum onu da geçtim göğsüm normal insanın ateşi çıkar ya o derece sıcak sanki 40 derece ağrı var kızım emdikçe ağlamak istiyorum sanki biri göğsümü bıçaklıyor gibi bu niye olmuştur ya da ne gibi çözüm bulabilirim üzerine yatamıyorum göğsüm şişmiş damarlarım resmen belli oluyor yardımcı olun kızlar 😢😢