BabyMinor Kızlar 38 e 1 kala oğluma kavusucam dua edin olur bir sağlık problemi olmasın 39 u beklemediğim için cevre baskısı çok fazla karnın asagı düşmemiş vs diyenler artık laf söz çok ben ise evimi eşimi özledim arada 6 gün önce alınıyor farkı yok
Emanetimi_bekliyorum BabyMinor ben de dogurmak istiyorum artık gerçekten Allah yardımcımız olsun perişan oldum 36 haftalıgım her yerim ağrıyor
haklisinesracim BabyMinor bir problem mi var neden eşimi özledim dediniz gerçekten erken olmuş aslında sarılık enfeksiyon gibi tehlikeleri olabilir haftasını tamamlamadigi zaman bebek kendini hazır hissedip çıkmaya çalışınca sancılar başlar doğumu bebek başlatır aslında bizim müdahalemiz çok dogru olmaz bir sağlık sorunu yoksa
BabyMinor umena ay yok olur mu ebem karılara kalsa 40 haftasını tamamlasın sancım gelsin karnım asagı düşsün öyle olsuncular
BabyMinor Emanetimi_bekliyorum aynı bende bu yüzden agrılarım var dikiş yerlerim sızlıyor bebek topluyor kendini
BabyMinor haklisinesracim problem yok hersey çok saglıklı 1.5 aydır kendi evimden ayrıyım inşallah öyle seyler olmaz 6 gün önce alınıyor sadece tarihi de anlamlı güzel diye istedim dr um da kırmadı beni
umena BabyMinor ya canım neden sorun yapıyorsun anlamadım ki bir günden mi çocuk sağlıklı ya da sağlıksız olacak? Planlı sezeryanla 38+0 da doğuranlar var 24 saatte ne gibi bir gelişim olabilir vesvese yapma bence