36+3üm bugün, biraz önce duştan sonra farkettim sağ göğsümde sıvı baloncuk vardı rengi tam beyaz değil, tam şeffafda değil. Sıkmadım ama elimle sildim böyle tam sıvı değil gibiydi elime yapış yapış bi his bıraktı bu ne olabilirki 🤷🏻♀️ şimdi baktım yine baloncuk şeklinde sıvı var, bu böyle devam ederse ne yapabilirim yani sürekli siliyim mi yoksa göğüs pedi mi kullanıyım 🙄