zeytin_ Kızlar doktor bana folik asit vermişti o folik asitim bitti elimde başka marka var onu kullabilirmiyim birde yine biten folik asiti eczaneden alıp kullanbilirmiyim tekrar doktora gitmeme gerek var mı sorun oluyor mu? 💗🌸 Cevaplarsanız sevinirim
Bsra_1998 zeytin_ ben şuan stiloart diye bir folik asit kullanıyorum çay şeklinde doktorum gebelik oluncaya kadar onu kullanmami söyledi
Themis zeytin_ ilacı yazdırmana gerek yok. Eczaneden reçetesiz alabiliyorsun. Neredeyse tüm folik asitlerin içeriğide aynı