Esal2561 Adet gecikmesinin 20.gunundeyim 12 gün önce hcg 0.36 idi bugünkü 1.20 sizce bişey varmidr.adet düzensizliği olan biri değilim normalde
guzelanne01_ Esal2561 bence yok canım 5 altı değer gebelik yok demek Geçikme olabilir her kadında olduğu gibi kızımı doğurduktan sonra 2 kere geçikme yaşadım Aşırı stresli günlerdi oda gerçekten stres geçiktiriyormuş 2 geçikmemdede hamile oldum☺️