Bu gün kaçıncı açtığım post başım ağrıyor artık 🙁 22 haftalık çift yumurta ikizlerine gebeyim göbeğimin bitiminde yani iç çamaşırının hizasında çok ağrım var doğru düzgün yürüyemiyorum 20 aylık kızım var bazen emeklemek zorunda bile kalıyorum oazar günü bu sebepten acile gittim alttan bakılmadı ultrason baktılar ve 39 mm olduğunu söyledi normal bi sorun yok dediler eve geldim bungün detaylım vardı gidip geldim sonradan aklıma takıldı bu doktorda 35mm olduğunu söyedi acaba biri yanlış mı ölçtü yoksa 2 günde 4 mm inceldi mi ? Offf ikizlermin birinin kalbinde parlaklık vardmış aminyosentez sıvısı alıp test yapmak istediler moralim çok bozuk ikisini kaybedicem diye his ediyorum kafama taktığımdan mı bu kadar abartıyorum diycem ama yürüyemiyorum resmen ağrıdan 🙁🙁🙁🙁