Belinay0922 olumsuz düşünme ben de 5 aydır oksapar kullanıyorum. Şimdiye kadar en çok da göbekten yaptım. Göbek dediğinin yanına 4 parmağını koy, açıkta kalan yere vur.
Ben 4 parmağımı koyup yan aşağı tarafa vuruyorum. Bazen açıyor, bazen morarıyor, bazen hiç acımıyor, bazen hiç morarmıyor, bazen de kanıyor. Siliyorum geçiyor. 142 gündür vuruyorum bir kere bile kan fışkırmadı ve fışkırması imkansız, kan sulandırıcının etkisiyle biraz fazla kanamıştır. Korkma. Kendin yaptığında için rahat etmiyorsa hep sağlık ocağına git. İğne küçük sadece yağ dokuya ulaşıyor