abnw benim amh 0.28 di 3 doktor gezdim. 2 si hemen tüp bebek dedi, diğeri bi 3-4 ay deneyin strese girmeyin olmazsa tüp bebek için görüşürüz dedi. Keza sayısının azlığından cok 1 tane olur ama kaliteli olur tutar demişti. Dediği gibi de oldu 1 ay sonra hiçbir ek takviye almadan (sadece folik asit kullanıyordum) hamile kaldım. O yüzden canınızı sıkmayın, strese girmeden normal yolla denemeye devam edin.