Bendenizanne BG3005 22 haftama gireceğim benimde öyle bazen otururken bile zorlanıyorum kasık ağrım da oluyor sizin de aynı mı?
BG3005 Bendenizanne benim kasık ağrım yok ama sanki çocuk aşağı düşmüş gibi bir his var yani ağırlığı aşağıda gibi hissediyorum
Anesiii Benim de öyleydi bugün doktora söyledim yoğundu yorum yapmadı çok progestan kullan dedi. Ama rahim uzunluğu iyi bir problem yok dedi ne yapacağım hiç bilmiyorum 28 haftalık olduk