zeynepselcukk Merhaba hanımlar 33+5teyim öğleden beri bel ve karın sağ ve sol alt kisimlarda ağrım oluyor daha önce bu durumu yaşayan varmı birkaç saat daha beklicem geçmezse hastaneye gdicem sanırım 🥺
68selda06 zeynepselcukk benimde geceleri oluyor alt karın ve bacaklarımda 1 2 saat sürüyor 35 haftaligim ya gaz sancısı ya yalancı sanci diye düşünüyorum daha önce iki dogum yaptım dogum sancısı değil benimki
Cansunuz0 zeynepselcukk aynı şeyi 4 saat önce yaşadım üç saat karın ağrım vardı belime sırtıma vurdu kustum kaç kere en son parol ictim
Cansunuz0 zeynepselcukk kesti ağrısını ilk yutmak istemedim olura daha kötü olur diye çocukta kimildiyo bunun ağrısı böyleyse ben normal doğumu düşünemiyorum
zeynepselcukk Cansunuz0 ilk dogumumda baya bildiğiniz şoktaydim normal doğum yaptım . Doguruyorum ama asla olayı kavrayamadim.Rabbim bir şekilde sabrını veriyormus cidden.umarim bu dogumumda aynı şekilde olur cok dua ediyorum . Rabbım hepimize kolay dogum nasip etsin insaallah