Merhaba geçen ay kimyasal gebelik geçirdim 13 şubatta lekelenme geldi sonrasında kanama olark devam etti 1 hafta içinde bitti kimyasal gebelikten ne kdr süre sonra adet gördünüz lekelenmenn geldiği günü adetin 1. Günü olarak hesaplayarak mı bu ay ki adetimi beklemeliym düzensizlk olur mu acaba