Ilkgozagrimiz Artik bende doğum hikayrmi yazabiliyorum 40+6 da hastaneye gittim bebegimin hareketlerinin zazligindan dolayi yatisimin yapildi saat 12 bucukta propes takildi ve saat 1 bucuk gibi sancilarim basladi ben bu sancilari tam 11 saat cektim normal dogum bekledim aksam 9 bucuk gibi aciklik muayenesi yapildi ve bebegimin eli yüzündeymis bekliycez biraz daha dediler srkil degistirirse normal ama yoksa sezeryan dediler ayrica ben astim hastasi oldum icin nstde hava verdiler sancidan dolayi etkilenmiyim diye cok cabaladik ama olmadi 2 kasım gecesi saat 00:47 oglumu dünyaya geldi sezeryanla artik kollarimda cok bekledim cok dua ettim ve suan duam kollarimda rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah
YagmurSahin Ilkgozagrimiz sağlıkla büyütün inşallah darısı bizlere 😍 benımde günüm geçti beklemedeyım artık hiç bişey düşünemiyorum bebeğin sağlıkla gelmesınden başka. Sizide cok zorlamıştır o kadar suniden sonra sezaryen 😔
Ilkgozagrimiz YagmurSahin valla kendi sancim o kadar zorlamazdı ama oldukca zorlandim ama oğlumu gorene kadardi her sey onu görunce gecti gitti