Biannebibebe Kızlar ne durumdasınız açılması sancısı olan nişanı gelen var mı neler yapıyorsunuz 38+2 deyiz biz geçtiğimiz cuma günü alttan muayene oldum çatın müsait açıklık yok dedi hala bekliyoruz sizler ne durumdasınız
seymaatk13 Biannebibebe 39+3teyim arada yalancı sancı geliyor geçiyor normal doğum bekliyorum Allah hayırlısını kolaylığıyla versin 🤲🏻☺️ sağ salim sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kucağımıza alalım
Hulya2626 Biannebibebe 38+5 im bebek iri ve çatım da mükemmel değilmiş sezeryan günü verdi doktor 23 Marta
Rabia06 Biannebibebe bizde 38+4 haftalıgız geçen hafta kontrolüm vardı yarım santım açıklıgım vardı bebek dönmüş ama henüz tam yerleşmemiş kanala bekliyoruz öylece bakalım 🤷🏻♀️☺️
Umran3428 seymaatk13 38+2 yiz 2 haftadır yalancı sancılarım var her hafta nts giriyorum yarın yine kontrolüm var bakalım ne diyecekler normal olacak bi aksilik olmazsa çok heycanlı bi o kadarda korkuluyum inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza bebişlerimizi 🥰
Margert Hulya2626 çok güzel bir tarihte gelecek. 23/03/2023 hemde ramazanın ilk günü. Ben sezeryan için istedim o tarihi ama vermedi doktorun daha erken 37. Haftaya fenk geliyor diye. :)
Zrf 38+4 😊 3 gün önce 2 cm açıklığım vardı, ama düzenli bi sancım yok doktor en az 1 haftan daha var diyor, 28. Haftada erken doğum riski oluşmuştu,küstürdük galiba şimdi de pek gelesi yok gibi.😁
Zrf Biannebibebe pilates topuyla çalışıyorum, merdiven inip çıkıyorum, yürüyüş yapıyorum ama işe yarar umarım.
Rabia06 Biannebibebe bende öyle bide 2 tane kızım var onlarda cok heycanlılar her gün soruyolar bugün bebek gelcekmi diye 🤣🙊
Biannebibebe Hulya2626 ohh maşallahh 😂 benim de 37+6 da 3400 dü çok da alsın istemiyorum doğum zor olur diye bakalım
Biannebibebe Rabia06 yaaa maşallahh 😍 üçüncüsü kız mı erkek mi 🥰 ilkleri kaçıncı haftalarda doğurmuştunuz
Hulya2626 Biannebibebe valla ben özel bir şey yapmadım çok da yemiyorum ama alıyor yine de. Aslında normal doğum çok istiyordum ve merak ediyorum. O duyguyu tatmak istiyordum ama nasip olmadı.
Rabia06 Biannebibebe şuanki Erkek 😍 inşallah sağlıklı bi şekilde kucagıma almak nasip olur oglumu digerlerinide ilk kızımı 40+3 haftalıkken dogurdum kücük kızımıda 39+0 haftalıkken dogurdum bakalım paşam büyük ablası gibi geç mi gelcek yoksa kücük ablası gibi mi gelcek 🤷🏻♀️☺️
Biannebibebe Zrf bende aynı aklıma gelecek burda gördüğüm heeerşeyi yapıyorum daha tık yok keyfini bekliyor galiba 😅