Sevom123 eğer kesildiyse sıkıntı olmaz. O haftalarda benim de oldu 2 gün dürüp kesiliyordu 2-3 kez filan yaşadım bu durumu ama çok azdı damla akıntı gibi doktora da gitmedim kontrole gittiğimde söyledim ultrasonda rahim içinde kanama görmedi ilaç da yazmadı çok şükür bir sıkıntı yok stres yapma. Rabbim ömür verdi ise doğacak🌸