Sultan93 Bugün tam 10+0 🌸 Benim uyku dışında bir belirtim yoktu. Bugün çok ağrım oldu karnım kasıklarım ara ara.. Sizler ne durumdasınız? 😇
Esoo0698 Sultan93 10 haftalıktan beri baş ağrısı baş dönmesi mide bulantısı mide ağrısı uyku vs vs 😁 16+4 hamileyim ve 25 aylık bi kızım var çok zor 🥴🥴
Zehross03 Sultan93 bulantı kusmayla başım belada.. bide bütün gün uyuyorum gece 12 de yatıp öğlen 1 de kalkıyorum 😵😅
minnakkraker Sultan93 10+3teyim. Herşeyi yaşıyorum nerdeyse ya bulantı, göğüslerim balon gibi, bel ağrısı, uyuma😂 bugün yalnız pembe lekelenme oldu niye bilmiyorum doktor kırmızı değilse önemli değil dedi😔
melike098 Sultan93 ilk uc ay benim iki gebeligimde de oldu sanki adet oluyormuş gibi belik kasığım heo agridi doktor normal demisti sonra gecti ama simdi doğuma yaklaşıktikca belim cok agrimaya başladı yine
Sultan93 Zehross03 Uyku benimde öyle ya çalışmadığım saatler dışında sürekli uyuyorum her yerde her koşulda 😂
Sultan93 melike098 Benim ilk gebeliğim her şey benim için çok yeniii. Allah sağlık versin bebeklerimize
Busracft adatuna Bende öyleydim. Bulantı ilacı kullanıyorum şuan çok rahatım. Yemekte güzel yiyebiliyorum . 11+5 teyiz🌸
Sevdeeee adatuna bende onu kullanıyorum tek kullanınca etki etmiyor ama iki tane birden alınca hiçbişeyim kalmıyor
adatuna Sevdeeee ilacın prospektüsünde de kullanımı iki tane zaten. Tek kullanım önerilmiyor ancak yine de yetmiyor :)
Sevdeeee Sultan93 kaç acaba şekeriniz benim iki kere baktırdım açlığa 100 ve 97 idi ya öyle bi diyet basladılar ki ölüm diyeti