Benm 2. Kızım gelicek haziran başı gibi ilk kızımda mayıs başı doğdu vee hiç uzun giydiremedim geceleri hariç izmirde oturuyoruz çok sıcak oluyor ve sadece zıbın çorap eldiven taktım annem üşücek bu diye diye söylendi hep bana giydirmeye çalıştı ama ne zaman giydirsek kızım kızamık çıkartacak gibi oldu doktora götürdük isilik olmuş ve doktor çok kızdı bize giydirdik diye haleen bile sıcakağa gelemiyor kızım 2.sin de haziran olucak hiiç giydirmicem