mrvkr53 aynı soruyu sordum ben de bugün. Dündü regl günüm. Geçen ay asilama olcam diye klomen kullandım ama yumurta istenen boya gelmeyince iğne falan da olmadım bıraktık diğer ay için. Benim hiç günüm geçmez şimdi de adet olamıyorum bekliyorum ki olayım asilama bu ay deneyelim test yaptım dün negatifti. Klomenden mi oldu acaba ya da grip oldum antibiyotikten mi etkilenmezdi hiç öyle antibiyotik ama belki denk geldi