sedaxavsr8 Kızlar böyle sonuçlarım oldu. Sizce normal midir tedirginim. Dr. Çok konusmadi bile benimle…. 😔🤷♀️
casper12 sedaxavsr8 pek bi bilgim yok MR önerebilir doktorunuza gösterseydınız keşke detaylıdan cıktıktan sonra randevuyu beklemeden bakıyor
Ezgikiran sedaxavsr8 Benimde beyin damarlarindan biri 8.8 mm cikti sizinde 8 cikmis.10 altinda normal sayiliyormus iki hafta sonra tekrar bakilsin dedi.erkek mi bebeginiz erkek bebeklerde genelde oluyormus