22 23 haftalar en iyisi olduğunu duydum ama randevu bulmak zor oluyor. Bende 19 haftalikti gittim. Tok karnına gitmeni tavsiye ederim. Her ne kadar yemeyle ilgisi yok desede bazıları doktorlar tok tavsiye ediyorlar. Birde bebekte net görüntü 22 23 haftalarda oluyor. Bana utrason kağıdı vermedi. Zaten 23 haftalıkken tekrar çağırdı kontrol için birde net göreyim bebeği diye. Tlfnuma çekmiştim ikinci gidisimde