Fatma6868 Busra4598 38+6 da suyum azalmıştı suni sancıyla doğuma başladım 2. Günün başında geldi bebeğim🥰
Bilge1hira Busra4598 ilk doğumum 40.hafta ikinci doğumum 41.hafta 😂 ikisinde de doğumum suni sancıyla oldu
Bilge1hira Busra4598 yok canım benim doğumlarım kendiliğinden olmuyor doktorlar sağolsun hallediyor 😂 açılma sancı su gibi şeylerin hepsi doğum anında doktorlar tarafından yapılıyor
Fatma6868 Busra4598 4.20 de verildi sunu sancı gece 2 ye kadar takılı durdu fitil sonra çıkarıldı kendi sancım geldi sonra
Hatice_123456 Benim lekelenme gelmişti minik minik Çok hafif kasigima ağrı vurup vurup çıkıyordu Bide akşamdan bebişim dönmüştü kafası aşağı geldi midem bulandı Ertesi gün belirti verdi hastaneye yürüyerek gittim suni sancı vermişlerdi ama kolay doğum olmuştu