Sabah 6 da ağrıyla uyandım düzensizdi sonra bel ağrısıyla birlikte 5 dkya bir olmaya başladı süre tuttum en fazla 40 saniye sürüyor acile gittim sonra yalancı sancı mı acaba diye az çıktı nst de sancım doğum başlangıcı olabilir ilk gebelikte uzun sürer sancılar dendi sizce kendi doktoruma gitmeli miyim daha da sıklaşmasını beklemeli miyim suyum veya kanamam olmadı