KbraN_1 24 saat arayla kullandım faydası çok olmadı malesef hatta bende baya yan etki yaptı ilacı kullanırken çok kasık ağrısı yaşadım sonrasında gaz problemi cabası ama herkeste aynı etkiyi yapacak diye birşey yok tabiki doktorunuz verdiyse kullanın mutlaka