Kızlar selam sizlere bişey sorcam bugün kontrolüm vardı doktorum geçen hafta bebeği kafası kanalda demiş ti bugünde tek ıkınsan dogurursun dedi eğer haftaya kadar doğum olmassa rahimden ilaç verilcekmis bu konuyla ilgili ilen var mı nasıl oluyor rahim agzindan ilaç verilince ne zaman doğum olur