dilaraturan Kızlar ilk gebeliğim ve 24+2 haftayız ve iki gündür kahverengi akıntı leke geliyor çok korkuyorum 😧 sizde oldumu hiç böyle bişi
Tubag1 dilaraturan bende oldu bebeğin eşi aşağıda olduğu için lekelenme olmuş ama şöyle ben kendimi zorladım iş yaptım çok yoruldum cahilce davrandım şimdi progestan kullanıyorum
Leylaayla Canim doktoruna danismadinmi kahve reng eski kan diye geciyir ama kontrol rtmekde fayda car gebelikde kanamalar normal degildir bende ikj 15 hafta oldu progestan igne ve fitil kullandim
dilaraturan Leylaayla evet ben normaldir dedim belki hamilelkte ama yarın uyandığım gibi gidecegim teşşükür ederim
dilaraturan Tubag1 ben geçer diye bekledim o halde yarın direkt doktora gidim Teşşekür ederim korkyrm gerçekten inşallah bişi çıkmaz
dilaraturan O halde ben yarın direk doktora gidim bende geçer diye bekliyordum inşallah bişe çıkmaz 😞
Tubag1 dilaraturan yok korkmayın kendinizi etkilemeyin stres yapmayın yani uzanın ve ayaklarınızı yüksek bir yere koyun doktor bana çok ayakta dolaşma dedi yatıyorum şimdi sürekli sırtım ağrıyor yatmaktan sıkıldım geçer hayırlısıyla 🙏🏻