Sedagnlgl bu doktorlarin su tavrini da hic anlamiyorum. Size suyu az, kilosu fazla, bas asagi degil vs gibi bir aciklama yapmasi gerekir.
Benim doktorum da boyle beni paldir kuldur 40+0 da hicbir sorun yokken sezeryane zorladi. Hemen baska bir doktora randevu aldim. Ve birkac gun sonra normal dogurdum. Gercekten bazi doktorlar sadece mesai saatleri disinda hastaneye gelmek zorunda kalmasin diye annenin en hassas zamaninda psikoloji bozmaya bayiliyor 😕 umarim sizin icin en hayirlisi olur.