Kızlar selam🙋🏻♀️ hangi hastanelere gidiyorsunuz? Nasıl doğum istiyorsunuz? Doğumu nerede düşünüyorsunuz ücretler nasıl? Kafam o kadar karışık ki. 34+4 olduk Allah’a emanet ilerliyorum😬 daha nst bile girmedim🫠😬 Allahım kendimi stresten yemeden bir doğursaydım..