Bende şimdi gaviscon içip postunuzu gördüm 😂😂 12 haftalık hamileyim o kadar yanıyor ki !! Ağlıyorum sürekli artık bitkin bi haldeyim çok sıkıldım bu durumdan tek tesellim bu haftadan sonra inşallah azalır. Beni gaviscon da kesmiyor dün gastroenterelojiye gittim artık başka birşey var diye düşünmeye başladım çünkü doktor dedi bahsettiğiniz şeyler tamamen gebelik ile alakalı yapacak birşey yok azalır zamanla. O da daha güçlü bi şurup verdi mide yanması için, dün akşam içtim ay var ya tadı o kadar kötü ki hayatımda bu kadar kötü birşey koklamadım, tatmadım. Asla içmem daha bakalım hayırlısı 😂🤦♀️ normalde yanmaya süt, badem , sakız iyi gelir. Bana gelmiyor da belki size gelir