Bende burda bekliyeyim belki fitil falan koyar acilma baslamasi icin öyle birşey var diye biliyorum bana da doktorum gecen hafta gittigimde dedi her hafta gidiyorum artik haftaya bebegin basi büyük olursa acilma baslasin diye fitil koyariz demisti normal doğum kolay olmasi acisindan acilmam azmış 1 parmak bile degildi gecen hafta cati muayenesinde 37+6 yim bu arada