32+4 de suyum gelmişti yazmıştım buraya bilenler bilir doktor 34 e kadar tutmaya çalışıcam demişti 33+5 de nişanımda geldi ve sancılarım başlamıştı sabah 8 30 da doğuma siye götürdüler 8 saat normal doğum sancısı çektim sancılarım çok düzenliydi iki dakikada bir giriyordu ancak açılmam hep sabit kaldı 3 cm den ilerleyemedik en son doktor geldi 38 haftada olsaydım iki gün de olsa uğraşacağını ama bebeğimin daha fazla benim sancılarıma dayanmadığını ve sezeryana alıcağını söyledi bende tamam dedim bebeğimin kalp atışı 80 e kadar düşmüş.Seseryanda komple bayılttılar beni uyandığımda bebeğim falan yoktu küveze almışlar hem susuz hemde sancılarımı kaldıramağından dolayı oksijen veriliyormuş 2180 gram 42 cm doğdu sizden ricam lütfen bol bol dua edin bebeğime hemen kavuşalım çok zor daha kokusunu çekemedim kucağıma alamadım bile