Semagnydi cok belim ağrıyor benimde arada hafif ağrılar oluyor kasıklarimda da bacak arası agrimda cok oluyor yürüyüyen varil gibi oldum oturup kalkamıyorum cok agirlastim artik bebişim icimde dans ediyor ozelliklede geceleri canım cok yakıyor sağlıklıca bi kucağıma alsaydim 35+3 zaman bi yandan hizli bi yandan cok yavaş geçiyor artık