21+0dayız oğlumla,en son 19+5te gittiğimizde 296 gramdı 😇 Cuma günü detaylı ultrasonumuz var 😇 Alışveriş olarak baya bir şey aldım ama sanki hala cooook eksiğim var gibiii,ne kadar alsamda yetmeyecekmiş hissiyatı var içimde🤣 Hareketlerini çok güzel ve düzenli hissediyorum cok farklı ve güzel bir duyguymuş rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🩵