cemilev suyunun gelip gelmemesi önemli değil,benim de ne nişanım geldi ne suyum geldi doğum yaptım.
Uzanınca ya da pozisyon değiştirince geçiyor mu hafifliyor mu? Gerçek doğum sancısında ne yaparsan yap hafiflemez ve gitgide şiddeti sıklığı artar.bir de herkes de hissetme derecesi farklıdır,benim de sancım rahatsız etmeyecek zorlamayacak kadardı,doktorum kontrol ettiğinde bebek gelmek üzereydi.